БОРИС БЕКЕР В БЪЛГАРИЯ

БЕКЕР ПОБЕДИ БОЙКО БОРИСОВ


БЪЛГАРИЯ-БЕЛГИЯ 92:81

БАСКЕТБОЛ

Кой ще спечели US Open?






 

Левски вече ще е беден, време е да си го кажем

29 януари 2010 14:47

Автор: Желю Станков    

Сините се върнаха в периода на соца, в което няма нищо лошо

Първата посока на новините свързани с Левски през тази зима е снежния начален етап на подготовката в Каварна, където сините бяха принудени да бутат автобуса и да тренират в зала.
Втората е селекцията и по-точно финансовите параметри на сделките. Видно е, че Левски не може да продаде футболист за повече от 500 хиляди евро, като в същото време купува нови играчи за максимум 50-60 хиляди евро на човек.
Третата посока са съкращенията в администрацията на “Герена” и намалените заплати на водещите футболисти.
Общото на всички тези пътища е, че водят към празната каса на клуба. Не, че някой го е казал в прав текст, но всички го знаят, ужно, защото недоимъка е виден и с просто око.
Да, всички знаем, че Левски работи на загуба и всеки месец мажоритарния собственик бърка в джоба си и попълва дефицита в бюджета. Тодор Батков обаче не е факир, за да не го засегне световната финансова криза и вече трудно се справя с издръжката на сините. Ако той имаше предишните доходи, Левски нямаше да е в Каварна, а в израелския курорт Ейлат на топличко, нямаше да прави подаръци под формата на Живко Миланов, нямаше да купува евтина стока от А група и нямаше да има съкращения и корекция на заплатите.
Няма да е удачно да обвиняваме Тодор Батков затова, че не е предвидил световната криза година преди началото и, но можем да го упрекнем в това, че до този момент не бе направил по-добър баланс между приходи и разходи и като цяло не бе създал правилна финансова дисциплина в управляваното от него акционерно дружество Левски.
Дори и да не бе настъпила рецесията, можеше да се предвиди, че рано или късно
пирамидата ще рухне,

защото когато един инвеститор види, че и с много и с малко разходи, приходите са едни и същи, ще продължи само с варианта с малкото разходи.
Нещо подобно очаква и босовете на ЦСКА, които сега вадят много пари, но ако отбора не може да надскочи себе си, ще минат на вариант с минимални разходи. Те са нови в бранша и още не са се наиграли. Но това е друга тема.
При Левски общо взето спортните и респективно финансовите резултатите са едни и същи, ако изключим периода на тандема Стоилов – Сираков, когато клуба функционираше по правилата на добре развиващо се икономическо предприятие с много приходи от телевизионни права, спонсори, продадени билети и трансфери.
И тъй като това птиче отдавна излетя от рамото на Тодор Батков, той трябваше навреме да си е направил сметката, че втори такъв пик няма как да се случи скоро.
Лошото при адвоката се крие в неговия характер и в онази черта на човешкия индивид, наричаща се нарцисизъм. Батков е достатъчно влюбен в себе си, за да не признае всичко описано в горните редове и дори във времената на задълбочаващата се криза продължава да се опитва да поддържа високо мнение за себе си. При все по-епизодичните си медийни изяви собственикът на Левски се стреми да отклони вниманието от проблемите на клуба и насочва интереса на феновете към нечистите методи на конкуренцията, към зле настроеното БФС и изобщо към всичко друго, но е не и към основния проблем – празната клубна каса и липсата на идеи за напълването и.
Запалянковците на Левски не са слепи, видели са две и двеста, вече са претръпнали от това, че допреди 4-5 години бяха в европейска приказка, примирили са се с факта, че любимия им клуб скоро едва ли ще преживее онези вълшебни моменти, но искат само едно – някой да им каже истината в очите.
Тоест Тодор Батков трябва да излезе под прожекторите, да прибере усмивката си или да пусне по-дълъг мустак, за да не се вижда изкривяване на устата му и да каже в прав текст: Слушайте какво, пичове, така и така, хънта-мънта, виждате какъв е живота, от тук насетне вашия любим Левски ще е беден. Да, всички виждаме, че няма такъв субект, който да е навит да си хвърля парите на вятъра и колкото и да обеднял, все пак Батков някак си свързва двата края.
Обаче ако го казва, да го произнесе на висок глас, а не да го смутоляви тихомълком. Или ако го е срам да се покаже с тези думи пред хората, да излезе с нещо като открито писмо.
Ако Батков има някакви притеснения как подобно откровение ще се приеме от публиката, трябва да е сигурен, че никой няма да
му се разсърди.

По времето на соца Левски също беше в състояние на нелоялна конкуренция заради водещата сила на БКП и нейното спортно отроче ЦСКА. Сега шефовете на червените и Литекс се ориентират по-добре в пазарната икономика, живи и здрави да са. Това не е причина бедния Левски на Батков да бъде несимпатичен, а напротив – ще предизвика повече единомишленици.
Линията на синия клуб в близкото бъдеще вече е начертана. Ясно е, че всичко ще зависи от това дали отбора ще успее да се класира в групите на Лига Европа, което автоматично генерира 2 милиона евро в касата. Такава сума няма как да бъде набавена по друг начин. Ако това се случи, Левски ще може да продава за максимум 500 хиляди евро, като ще купува отново за максимум 50 хиляди. Но ако сините не влезнат в групите, тогава ще се наложи да се правят спешни подаръци на водещите футболисти, за да се спестят високите им заплати и да разчитат само на играчи с таван на месечното възнаграждение от 2-3 хиляди евро. Няма как иначе, не може да поддържаш скъпи работници, които правят евтин и непривлекателен продукт.
Икономическият син балон вече е спукан. В това няма нищо лошо, защото бе неизбежно да се случи и феновете бяха подготвени за сегашното състояние на Левски. Всякакви перспективи за привличането нови качествени чужденци и звезди от нашата А група трябва бързо да бъдат са забравени. Дори не е парадоксално, че сините не могат да си позволят да вземат Зоран Балдовалиев от Локо София, който е по-добър от Еньо Кръстовчев и Георги Христов взети заедно.
Настройката е за кадри от школата, независимо от тяхното ниво на подготовка. Левски иска-не иска ще се върне към времената, когато разчиташе на собствени юноши. Отново ще си припомним клишетата, според които футболистите трябва да знаят каква фланелка носят, да играят за великата публика и да милеят за клуба, в който си изкарват хляба. Но, спомнете си, че в същите тези времена Левски също бе симпатичен и синята част на България обичаше отбора си не по-малко, отколкото в периода на скъпия Левски на Чорни и Батков.
LITEX - ШАМПИОНИ!...
Изпратено от Анонимен на 26 февруари 2010 07:38. |
LITEX - ШАМПИОНИ!
обърнати
Изпратено от Анонимен на 31 януари 2010 17:05. |
джобове 2 м. мрънкат,футбалерите си бият шамарчета,Патков в яма и пари за медиен чадър няма ! Лелскарчетата около 500 000 ,умножено по 10,5 са около 8 милиона /МЕЧТАТЕЛИ/ !
В ТОЗИ СКАПАН САЙТ СЕ ПИШЕ САМ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 17:11. |
В ТОЗИ СКАПАН САЙТ СЕ ПИШЕ САМО ЗА ВТОРИЯ И ПЕТИЯ В ПЪРВЕНСТВОТО.
ИДИОТИ!
НАЙ-ИСКРЕНО ТЕ СЪЖАЛЯВАМ МОМЧЕ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 20:02. |
НАЙ-ИСКРЕНО ТЕ СЪЖАЛЯВАМ МОМЧЕ, ЗА ТВОЕ СЪЖАЛЕНИЕ В БЪЛГАРИЯ ИМА 8 (ОСЕМ) МИЛИОНА ЛЕВСКАРИ, ОСТАНАЛОТО Е ПЪЛНЕЖ!
НЕ СА ЛИ 8 МИЛИАРДА , А СКОПЕН...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 20:05. |
НЕ СА ЛИ 8 МИЛИАРДА , А СКОПЕНО ЦИГАНСКО ГОВЕДО ?
Айде за втория е разбираемо, а...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 19:53. |
Айде за втория е разбираемо, ама чак за петия не проумявам!
КАТО СЕКНЕ КРАНЧЕТО НА МРЪСНИТ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 15:59. |
КАТО СЕКНЕ КРАНЧЕТО НА МРЪСНИТЕ ПАРИ ОТ КОМУНИСТИЧЕСКО-ЕВРЕЙСКАТА МАФИЯ, ТАКА СТАВА!
БОТЕВ ПЛОВДИВ
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 05:20. |
Да се вика на единия отбор че е бил комунистически в периода1944-1989 е глупост.Всички бяха комунисти.Даже и аз
Е стига сега и ти, не всички в...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 12:32. |
Е стига сега и ти, не всички все пак... ама е ясно че ако искаше да намериш хубава работа беше задължително. Но не вярвам даже и 1 процент от комунистите да са го били задруго.
BEDNI SINI KUCI VE4NO NAEBANI ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 08:28. |
BEDNI SINI KUCI VE4NO NAEBANI EVROIDIOTI!!XAXAXAXAXA
Някои лайна червени казваха ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 02:01. |
Някои лайна червени казваха ^дайте ни Галатасарай^....дадоха им ги.После тез лайна поискаха нагло Бешикташ.....дадоха им и тез.Сега искат Бате Борисов...........дайте им ги бе УЕФА.Даже са и отвратителни.Ние не играехме с половината армейска АРФГ.Белите футболни страни слагат златни(не червени) звезди върху емблемите си за КЕШ,не за 20,30 и50 титли.Видяла жабата,че коня си вдига крака........Абе тя си е лайняна работа
ei muhlu te igraiat c razlichn...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 12:15. |
ei muhlu te igraiat c razlichni ekipi be
Говедоебач
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 00:48. |
С ПЕТИМА /5/ АКТИВНИ ЧЛЕНОВЕ В ПОЛИТБЮРО И ПОВЕЧЕ ОТ ПОЛОВИНАТА ЦК НА БКП, леЦкето БИЛ В СЪСТОЯНИЕ НА НЕЛОЯЛНА КОНКУРЕНЦИЯ СПРЯМО ЦСКА ПРЕЗ СОЦИАЛИЗМА??? НАИСТИНА ТРЯБВА ДА СИ ЗАВЪРШЕНО ПОДУЯНСКО ГОВЕДО,ЗА ДА МУЧИШ ТАКИВА БИСЕРИ МАААА МУ СТАРА!!!
Свиня, имам въпрос : Бил ли си...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 01:47. |
Свиня, имам въпрос : Бил ли си войник ? Бил ли си милиционер ? Едното беше задължително, другото по желание. Не говори глупости
ДОБИЧЕ, МИЛИЦИЯТА И ПРЕДИ И СЕ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 09:08. |
ДОБИЧЕ, МИЛИЦИЯТА И ПРЕДИ И СЕГА РАЗПОЛАГА С МНОГО ПО ГОЛЯМА ВЛАСТ. А НЕЩО ДА КАЖЕШ ЗА ДС КОЯТО БЕШЕ ПОД ШАПКАТА НА МВР?
Хайде бе, сигурен ли си ? Я ка...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 11:33. |
Хайде бе, сигурен ли си ? Я кажи кой пазеше ДСто ? А ВКР за нищо ли ги нямаш ? Военните или милиционерите ? И я ми кажи отворен, преди 89 един милиционер имаше ли право да задържи един военнен, да спре една военна кола и т.н. ? Защото обратното можеше. А военна милиция нямаше ли ? Комендантски хващали ли са те ?
ТЕЛЕНЦЕ ,ЩОМ КАЗВАШ ЧЕ ВОЕННИТ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 13:35. |
ТЕЛЕНЦЕ ,ЩОМ КАЗВАШ ЧЕ ВОЕННИТЕ СА МОЖЕЛИ ДА ЗАДЪРЖАТ МИЛИЦИОНЕРИ СИ ИЛИ МАЛОУМЕН ИЛИ НА 12Г. А ДС БЕШЕ ИЗЦЯЛО ПОД КРИЛОТО НА МВР. ВКР РАЗРАБОТВАШЕ САМО ВОЕННИ, ЗА РАЗЛИКА ОТ ДС КОЯТО ИМАШЕ ГРИЖАТА ЗА ОСТАНАЛИТЕ 7.8 МЛН . ГРАЖДАНИ.
Az sam sova...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 08:33. |
Az sam sova
GOVEDO SKOPENO EVROIDIOTSKO PI...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 08:01. |
GOVEDO SKOPENO EVROIDIOTSKO PI4A E BIL V NA MAIKA TI-KURVATA GAZA I PUTKATA!!!!!XAXAXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Точно така г....о,че в казарма...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 07:20. |
Точно така г....о,че в казармата нямя нейскам и не те правеха партиен член задължително , а в милицията /АКО НЕЗНАЕТЕ МИЛИЦИЯ - ПОЛИЦИЯ Е РЕПРЕСИВНИЯТ АПАРАТ НА ЕДНА ДЪРЖАВА/ е по призвание - комунист и донодник начело с др.Патков
S.....IO
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 11:35. |
Ами говорим коя институция беше по мощна, не извъртай въпроса.
А ГУНДИ, КОЙТО ИМАШЕ ПАРТИЙНА ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 00:49. |
А ГУНДИ, КОЙТО ИМАШЕ ПАРТИЙНА КНИЖКА, ЩО ЗА НЕГО НЕ ГОВОРЯТ?! ИЛИ ЗА ТОВА КАК ПАРТИЯТА ДОВЕДЕ КОТКОВ НАСИЛА В ЛЕФСКИ, А ТОЙ ЧОВЕКА НЕ ИСКАШЕ И НЕ ИСКАШЕ!
БЕДНИ ГОВЕДА....
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 00:00. |
БЕДНИ ГОВЕДА.
"Не искам да коментирам богат...
Изпратено от vencislavt на 30 януари 2010 00:42. |
"Не искам да коментирам богат беден" в момента защото няма смисъл. Страната ни е бедна, отборите ни са бедни, ние сме бедни... " Закачих" се за разговорасамо защото голобрадия автор списва хумурески , а не задълбочени и аргументирани анализи. Може би не е попаднал на коректни батковци и каки които да му разкажат честно за онези години на "гадния Соц", Може би са го наказвали да не идва в София родителите му и не познава нещата във футбола добре. "Бедния и загърбен Левски" по онова време. Ще напомня на автора само, че Зетят /главното З не е грешка/ беше президент на Левски. Баба Цола/Цола Драгойчева/ е един от първите следвоенни ръководители на отбора, след нея са Ген Солаков-министър на вътрешните работи и шеф на държавна сигурност преди това, Ген Цанев-заемащ същите длъжности. Редовен посетител, привърженик и деятел в същия клуб беше и Борис Велчев/дядо на сегашния главен прокурор/ -втория човек след Живков в държавата. За какво сираче във футбола говори този автор с мляко още около устата. Накрая, нека погледне снимките на отбора от 70те и 80те години и да сравни фотографиите на другите отбори. Ще види, че левскарите са с буйни косици /които не оплешивяваха разбира се/ за разлика от колегите им защото тях не ги постригваха на всеки две седмици както правеха с целокупния бълг народ. Който не си спомня подсещам, че милицията поголовно ни дебнеше за къси поли и дълги коси. За сините обаче не важеше. За косите разбира се. Къси поли не им разрешаваха , но пак си го отнасяха:)
Абе човек, малко помня от онез...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 08:21. |
Абе човек, малко помня от онези времена, щото съм на 32 все пак, обаче насилственото стригане, рязане на тесни панталони и забрана на къси полички не е имало в средата на 80-те, защото много добре си спомням много по-големи от мен момичета и момчета носеха каквито искат дрехи и прически-метъл модата даже беше толерирана от комунистическия апарат, донякъде го отнасяха само пънкарите, щото бяха малцинство-БКП имаше нужда да влезе под кожата на младите и по някое време(не знам точно кога, но след 84-та със сигурност)позволи неофициално да се носят всякакви видове ластични джинси и метални предмети, обърнати кръстове и т.н.А случайно да си спомняш рок и метългрупите от онази епоха-Щурците,Сигнал, Импулс и Ахат нямаха никакви проблеми с дългите коси (специално за Щурците още от края на 60-те)!!!Ами безпроблемното им издаване на албуми и турнетата навсякъде по соцлагера? За разлика от тях истинските бунтари като Милена Славова, Димитър Воев и други уейвмузиканти бяха репресирани буквално до последния ден на 1989 (това съм го виждал с очите си)!Каквото и да говорим, всичко е било под контрола на БКП и винаги е имало двоен стандарт за гражданите в България, за еди може-за други не може. Еми ясно е, че във футбола няма как да е друго! За да може хората да бъдат доволни, че има отбор на народа, вместо да го закрият, просто го "завладяват", поставяйки начело отрепки на МВР, за да контролират и играчи и фенове, а последните да си мислят, че уж има някакъв свободен избор и други глупости!
Абе чофек...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 12:20. |
Абе, човек:), няма как да помниш. Когато се говори за седемдесетте се има впредвид между 60 та и 70та година. Когато говорим за осемдесетте говорим за между седемдесета и осемдесета. През седемдесетте хайки на милицията просто ходеха в обществени места-/заведения, плажове и проче/ и с ножица режеха коси, а с печати на МВР подпечатваха полите на момичетата. През оседемдесетте вече нещата станаха по скрити. Например аз бях студент тогава в Съюза и просто не ми даваха виза и бях принуден сам да си се пострижа. Когато постъпваш на работа, университетет, екскурзия в чужбина,да получиш някоя държавна екстра/жилище, место за вила, кола.../ отидеш ли с "кече" просто забрави. Това бяха минусите на това време. Имаше и много плюсове, но не за това беше въпроса. Говориме за "репресирания" син отбор. Ще дам и друг пример. Вероятно вие мислите млади човече, че след 89 година за пръв път някой е извикал БКП е мафия. Не е вярно.За пръв път бе викнато БКП е Мафия и МВР е мафия на стадиона в Стара Загора след като на полувремето генерал Солаковслезна да дисциплинира съдиите и те изпуснаха мача давайки рамо на "репресираните" Усетил че е сгафил и плашейки се да не го отнесе той пише писмо до ЦК на БКП в което говори за противодържавни лозунги и действия станали на стадиона. Бай Тошо се хваща на въдицата и Берое е изваден от А група, а онази част от ръководството на окръга/ кметове, партийни сегретари .../ отговаряща за култура и спорт
остават без работата си. По късно Живков разбира, че е подведен и порязва генерала и министър на вътрешните работи. Дори в мотивите за исканата му оставка е написано за Запалянковщина... Това е един малък щрих от нещата които се случваха във футбола. Истината обаче е следната. Винаги е имало противопоставяне между армия и полиция. Това противопоставяне намираше явно изражение именно в спорта. Левскарите в Политбюро да получат бонуси издигнаха Славков например за президент, В отговор на това направиха зетя на Джуров пезидент на ЦСКА. Истината има и обратен медал. С две думи и двата отбора бяха толерирани и който скрие това не е коректен. Истината обаче е че имаше и футбол, останалия ни спорт беше на световно ниво, имаше и държава. Стадионите бяха пълни, нямахме почти никакъв проблем да се класираме на световни финали/а отборите бяха 16 тогава в заклюючителния етап/, имаме сребърен медал от олимпийските игри в Мелбърн. Имаме колекция от златна, сребърна и бронзова обувка, бе направен гръбнака на отбора от 94та. На Клубно ниво отборите ни имаха също успехи. ЦСКА си беше сред Грандовете в Европа и нито Джуров, нито Балев са се събличали да играят на терена. Това , че ЦСКА е толерирана и е взимала играчи от другите отбори е истина донякъде само, защото всички отбори взимаха играчи.Левски е взел не малко от ЦСКА. Обратното е епизодично. За сметка на това ЦСКА със своята тогава Школа бе гръбнакът на Българския спорт. Може са се види това по отличията които са завоювали българите в спорта. Това е млади приятелю...
Например аз бях студент тогава...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 12:52. |
Например аз бях студент тогава в Съюза...
ами ние живелите по това време знаем кои отиваха студенти в Съюза. Ами не ти казвам че не си бил прав, ама все пак си е факт. А иначе не съм съгласен за 70те и 80те години. Имаше различни периоди и зависи къде си живял. В София например, през 70те години беше много по свободно от годината в която Андропов дойде на власт, и даже от първата година на Горбачов. Хайки винаги си е имало, но по това време беше ужасно. Друго беше в провинцията, и преди всичко в малките и средните градове. Там имаше ученически час, задължение да се носи ученическа униформа даже и в свободното време и т.н... А за Цска :
този отбор прибираше всички добри играчи които искаше, имаше най-много сателити, това е факт. Била велика школата на Цска ? Хайде бе, там ли ставаха шампиони, в спортната рота ? Ми те половината го бяха вече когато влизаха там... А и Левски беше подпиран отбор, нямаше как да е друго по това време. Но не толкова колкото Цска, а и имаше само два сателита : Спартак Плевен и Черноморец
Пак бъркаш времената. Атдропов...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 14:23. |
Пак бъркаш времената. Атдропов е края на оседемдесете и умира през деведесетте. /оседемдесет и некоя година/ Кои ходеха в Съюза-хиляди студенти. Баща ми беше офицер, майка ми работеше във ВУЗ. Отидох понеже имах бал , а главната причина беше да се уволня два месеца по рано от казармата. В съюза се почва от 1ви септември и с подготовката за заминаването ми ми отпуснаха два месеца по рано уволнение. Това е причината. Не говоря за спортната рота приятелю. Тя беше поделение чрез което запазваха за спорта евентуални бъдещи спортисти. Мисля, че единствения футболист който спортната рота разви като голям май си остана само Гунди. Той попада там след като Левски не вижда переспектива за развитие и не го поставя в бройката която има право да запази от казармата/10 души. Не тава въпрос за футбол само/ Пробват го в ЦСКА, дори играе един мач ивкарва мисля и гол, но и червените не виждат переспектива в него и той попада в спортната рота. Там го взимат Ботев Пловдив и го реализират като играч. Когато се усещат , че са изпуснали голям талант Левски прави и невъзможното да си го върне. Калоянчев и още един друг артист-любимци на Тато отиват при Последния и измолват разпореждането му за преминаването на Гунди в Левски. Това мисля, че е единствената намеса на Живков във фудбола по онова време. По късно се застъпва и за Кокала да го реабилитират за боя през 85та./Кокала е женен за внучката на Боян Българанов-съратник на Живкови виден партиен и държавен ръководител. Абе едни репресии срещу Левски/ Абе какво да говорим едни репресии:))) Школата за високо спортно майсторства на ЦСКА е нещо съвсем различно от спортната рота. Спортистите в нея са стотици и са в гръбнака на националните гарнитури в различни спортове. Футбол там обаче няма. ФК си е отделно поделение. Нещо друго ще ти кажа млади приятелю когато говориш с неуважение за един отбор ти намаляваш стойността и на своя който исторически погледнато има доста победи срещу ЦСКА. Така , че мисли-какво е единия отбор без другия. Накрая ще ти кажа, че когато моето поколение беше на твоите години ходехме заедно приятели и съмахленци на мачове. Седяхме един до друг независимо от цвета на който симпатизираме. Стадиона беше пълен и простотии нямаше никакви. След мача обикновено победителите бъзикаха победените и всичко свършваше на бира и кебапчета в кварталната кръчмичка. Седмичния мач си беше един празник и повод да се почерпиме-това си беше и нищо повече. Лично ез нямах никакви притеснения да отида на Герана макар, че бях известен цесекар. Същото важеше и за Левскари на Народна армия. Сега май изцепките на Батков и Томов например са по интересни от футбола който ни се предлага.
Андропов стана първи секретар ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 15:54. |
Андропов стана първи секретар след смърта на Брежнев, през 82 май беше, и почина 84. След него имаше Черненко за година, и той умря, и след него дойде Горби. Учудващо, първата година на Горбачов беше много тиранска. Това беше годината с най-много хайки и с забраната на алкохола по заведенията. Към 87 почнаха да се разхлабват нещата.
А иначе за пълните стадиони си прав, ама тогава нямаше много развлечения, затова бяха пълни. Но все пак започнаха да празнеят в началото на 80те, с изключение на международните. А иначе вярно е че ходехме заедно на мачове, ама на времето след 18 годишна възраст се ходеше във В или в А. Агитките на времето бяха съставени преди всичко от деца и пубертети на 15-16 годишна възраст, ушевите гонеха по цели редове, ей така, за нищо... Все пак имам чувството че малко идеализираш това време, вярно че бяхме млади, ама и тогава имаше злоба, омраза и побоища.. със сигурност по малко от сега, но го имаше.
Глупости на търкалета. За дълг...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 01:28. |
Глупости на търкалета. За дългите коси си смешен, явно не си от София. ГЛУПОСТИ. А виж какво, живял съм по това време, ако и с теб е така, не се прави на ударен, много добре знаеш кой беше отбора на партията. Да се сравняват БНА с МВР по това време е просто смешно, все едно да сравняваш слон с жаба. И да сравняваш Цола с Милко Балев и Джуров е пълна комедия. Абе виж какво, ако това ти помага да спиш по добре, вярвай си го.
БЕДНИ ГОВЕДА....
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 00:00. |
БЕДНИ ГОВЕДА.
Защо да не сравняваме Баба Цол...
Изпратено от vencislavt на 30 януари 2010 03:47. |
Защо да не сравняваме Баба Цола с Милко Балев. Когато се е създавал ЦСКА, нито Джуров е някой, още повече Милко Балев. Баба Цола, е член на Политбюро, Борис Велчев също е на висок пост. Смешно е да се говори, че Левски е бедно сираче по това време. Балев става фактор след 82. Джуров също получава партиен пост сравнително късно. Във времето когато ЦСКА става наистина гранд в Европа Джуров е почти в немилост зарад опита за преврат на ген. Анев и Горуня. Живков наистина го спасява от изхвърляне вбезтегловност , но Джуров дълги години няма никаква власт извън войската, а в партията да не говорим. ДС по това време е в стихията си, и не напразно и министрите на вътрешните работи далеч преди Джуров стават членове и кандидат членове на Политбюро. Впрочем и Гунди Бог да го прости беше член на ЦК на Комсомола. Никой друг футболист не е имал толкова висок партиен пост. Всички Футболисти които имаха средно образование имаха и чинове. За каква дискриминация говорите. БАТЕТО, зет ли е на Живков??? Бил ли е президент на Левски???? За какво говориме. Да Левски може наистина да е бил отбор на народа, но единствено в контекста Партията в служба на народа:))))
Разбира се че Батето беше зет ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 12:59. |
Разбира се че Батето беше зет на Живков, ама взимаше ли го някой на сериозно ? Той си беше същия и преди, не се е никак променил. За Джуров не съм съгласен. БЕШЕ БОГОТВОРЕН ОТ ПАРТИЯТА. Министрите на вътрешните работи ги разкарваха всеки 2-3 години (факт) а Джуров си беше непоклатим. Не е ли така ? И въобще как забравяш какво беше БНА преди 89 ? Имаше ли по мощна институция в България ?
Драги колега, не подценявай Ба...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 22:47. |
Драги колега, не подценявай Батето. Видът му много лъже. Коефициентът му на интелегентост надхвърля колективния такъв на кое и да е ръководство на Левски. Не забравяйте, че той беше начело на Левски в същото време когато ръководеше телевизията. Тоест имаше огромно медийно влияние и амалгамата телевизия плюс милиция си беше направо смъртоносен коктейл. По късно стана шеф на БОК което засили още повече влиянието му в международен план. Сега за Джуров. Той наистина беше боготворен, но не от ръководстото на партията , а от войската. Не за друго, а защото беше свестен човек. Основен закон е още от Римско време, че генералите заедно с легионите далеко от Рим. Защото един обичан генерал/какъвто безспорно беше Джуров/ ако влезне и във властта /тоест партията/ въобще няма да му е трудно да я вземе цялатата. Това е закон за всички управления , и най вече за тоталитарните общества. Там където този принцип е нарушен генералът винаги е взимал власта. Ярозелски в Полша, Маршал Тито в Бивша Югославия. Да не говорим какво правят воинните в Турция, Латинска Америка. Така, че Джуров макар и протеже на Живков няма никакав, ама никаква реална власт извън войската. Нещо повече в Партията за воеените си отговаряше Генерал Иван Михайлов-той беше член на Политбюро. Ако говорим за спорт изобщо, тогава е истина че държавата хвърля много средства и ги поставя в ръцете на военните. Съсдава се спортен мастодонд ЦДНА, след това ЦСКА, но я да погледнем какво имаме като спорт до тогава. Участия символични на военни в олимпийски и световни първенства по обездка и фехтовка. Неколко гимнастически дружества и това си е... Няма бази, няма спортисти, няма екипи. Защо на военните. Ами на кого. България няма колежи, няма повече от три университета за да вземе например англосаксонския модел. Няма и мощни предприятия да вземе например руския модел. ЦСКА Москва например при соца не е това което е сега. Други са Грандовете тогава. В Б-я се взима решение гръбнак на спорта да стане на първо място войската. Най голям работодател е -с военните заводи напрояват около триста хиляди души, има висок авторитет, съставена е предимно от млади хора и не на последно място там практически корупцията винаги е отсъствала. Я си представенте тези милиони да бяха налети в общините бедна е фантазията ни как щяха да бъдат окрадени. Войската се справи по блестящ начин и за десетина години страната ни стана спортна сила. Сега виждаме какво става... Така , че драги ми приятелю когато говорим за спорт разбирай ЦСКА. Тези четирдесет и пет години бяха златен век за българите като спортна страна и те никога няма да се върнат. Преди говорехме колко златни ще вземем, днес говорим дали медал или точица ще вземем. Това е.
Защото Кирил Миланов, затова. ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 11:38. |
Защото Кирил Миланов, затова. Дай един пример с играч на цска изгонен от член на политбюро и ще ти повярвам.
БЕДНИ ГОВЕДА....
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 00:00. |
БЕДНИ ГОВЕДА.
БЕДНИ ГОВЕДА....
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 00:00. |
БЕДНИ ГОВЕДА.
4ERVENI PUTKI...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 22:57. |
4ERVENI PUTKI
CSKANALNOOTVORENI AC
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 23:03. |
4ERVENI PUTKI SME-EBAT NI!
PEEXA RODITELITE TI SIN KUROSM...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 08:03. |
PEEXA RODITELITE TI SIN KUROSMUK S PO 5 ARMEISKI KURA V GAZOVETE!!!!!XAXAXAXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
КАТО ЧЕТА КОМЕНТАРИТЕ СЕ УБЕЖД...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 20:46. |
КАТО ЧЕТА КОМЕНТАРИТЕ СЕ УБЕЖДАВАМ , ЧЕ ТОЯ САЙТ СЕ ПОСЕЩАВА САМО ОТ ЧЕРВЕНО СИНИ ОЛИГОФРЕНИ И ИДИОТИ . ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДА СЕ ПСУВАТЕ. ТУК Е МЕСТОТО ДА СЕ ПРАВИТЕ НА МЪЖЕ.В . ДОН БАЛОН.
ДОН БАЛОН ПРОГНОЗИРА: ОТБОРЪТ...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 19:20. |
ДОН БАЛОН ПРОГНОЗИРА:
ОТБОРЪТ НА ЕЛ ДЕБИЛ НЯМА ДА СЕ КЛАСИРА ЗА ЕВРОТУРНИРИТЕ ТАЗИ ГОДИНА! ТАКА БЪЛГАРИЯ НЯМА ДА БЪДЕ СРАМЕНА В ЕВРОПА ТОЗИ СЕЗОН!
Waffen SS
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 19:35. |
ДОБРЕ БЕ, САМО ЕДНО НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА. КАК ИМАТЕ ОЧИЧКИ И БЕЗРОДНАТА СВИНСКА НАГЛОСТ ТОЧНО ВИЕ ДА ГОВОРИТЕ ЗА "СРАМЕНЕ" НА БЪЛГАРИЯ В ЕВРОПА? ВИЕ, КОИТО СТЕ 48-И ОТ 48 ОТБОРА. ВИЕ, КОИТО НЕ СТЕ ИГРАЛИ В ПРОЛЕТНА ФАЗА НА ЕВРОТУРНИР ОТ 20 ГОДИНИ. ВИЕ, КОИТО БЯХТЕ НАЙ-БЛИЗО ДО ГРУПИ НА ШАМПИОНСКА ЛИГА С БАТ ТРОЙЧО ПРИ ОНЕЗИ ВАШИ СЕКС СЕАНСИ С ГАЛАТАСАРАЙ И ДВЕТЕ ТРОЙКИ?!?
ПАЗИ НИ, О, БОЖЕ ОТ ВЕЗДЕСЪЩАТА СВИНСКА НАГЛОСТ!
ЕЙ ТУРЧИН, БЯХМЕ НАЙ-БЛИЗО ДО ...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 20:14. |
ЕЙ ТУРЧИН, БЯХМЕ НАЙ-БЛИЗО ДО ГРУПИТЕ КАТО БИХМЕ ЕВРОПЕЙСКИЯ КЛУБЕН ШАМПИОН НА НЕГОВИЯ СТАДИОН... НАС НЕ СА НИ ЕБАЛИ ТРАКТОРИСТИ, НИТО КРЕНВИРШИ ОТ УНГАРИЯ... ОТКАКТО ПАДНА КОМУНИЗМА НАД 15 АНОНИМНИ ОТБОРЧЕТА ВИ СЕ ИЗПРАЗНИХА В ПУТКАТА. В ЕВРОПА ВИ НАРЕКОХА ЕВРОИДИОТИ, А ВИЕ СЕ ПРАВИТЕ НА ОЩИПАНИ И ГОВОРИТЕ ГЛУПОСТИ... ВИЕ СТЕ НАЙ-СЛАБИЯ ОТБОР В 20-ГОДИШНАТА ИСТОРИЯ НА ШЛ. 113 ОТ 113... СМЕЕТЕ СЕ ЗА НЯКАКВО 48-МО МЯСТО... А ВИЕ НА КОЕ СТЕ? НА 46-ТО... ЗАЩО? ЗАЩОТО ИГРАХТЕ В ПОСЛЕДНИЯ МАЧ СРЕЩУ ДРУГ ОТПАДНАЛ ОТБОР, КОЙТО ИЗЛЕЗЕ С ДУБЛИРАЩИЯ ОТБОР НА ЮНОШИТЕ СИ МЛАДША ВЪЗРАСТ... И ТОВА ГОВОРИМЕ ЗА ОТБОР ОТ ЗОНАТА НА ИЗПАДАЩИТЕ В НЕГОВОТО СИ ПЪРВЕНСТВО... СУПЕР УСПЕХ! В ПРЕДИШНИТЕ 5 КРЪГА НА ЛИГА ЕВРОПА ВИЕ БЯХТЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО, АМА ГОВЕДОТО Е КЪСО-ПАМЕТНО... ВИЕ СТЕ НА 3-ТО МЯСТО ПО-НАЙ СЛАБА ПОСЕЩАЕМОСТ В ЛИГА ЕВРОПА... СРАМ! ВИЕ СТЕ ОТБОРА С НАЙ-МНОГО ПОРЕДНИ ЗАГУБИ В ИСТОРИЯТА НА ЕКТ! ВИЕ СТЕ ОТБОРА С НАЙ-МНОГО ЗАГУБИ В ЕВРОПА В ПОСЛЕДНИТЕ 5 ГОДИНИ - 22 ЗАГУБИ ЗА 5 ГОДИНИ!!! ВИЕ СТЕ СРАМ ЗА БЪЛГАРИЯ!
Waffen SS
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 22:56. |
Лесно е да изреждаш само неуспехите на ЕДНАТА страна, путьо. Дай да видим какво толкова направи Цеца за същия откъс време? НИЩО повече, а дори и по-зле! Ние все пак наред с Тампере, БАТЕ и Жилина имаме 1/4 финал в евротурнир и участие в ШЛ (независимо от 1:17, щото там срещу нас излизаха поне с основните си състави,за разлика от вашето "славно" участие тази година с 2:12 от децата на Рома, Фулъм и Базел).Това е положението и както вече писах на един друг промит чорбарски "капацитет" - независимо дали ви харесва или не, ще трябва да се примирите с това, че комунизмът свърши. А с него и " успехите " на Цеца Панчаревска! А, да не забравя и 7:1 и 5:0. Това са си чисто наши подаръци за вас. Ние нямаме нужда да се радваме на чужди победи/загуби. Ние имаме утехата, че колкото и да е зле, винаги идвате вие да ни спасите настроението! Създадени сте да ни забавлявате, другари!
ЕЙ РЕЗАН ЧУЙ МЕ СЕГА: ОТКАКТО...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 00:48. |
ЕЙ РЕЗАН ЧУЙ МЕ СЕГА:
ОТКАКТО ПАДНА КОМУНИЗМА ВИЕ ИМАТЕ НАД 15 ЕВРОИДИОТИЗМА. НИЕ ОТ ТАКИВА ОТБОРИ НЕ СМЕ ПАДАЛИ!!! ОТСТРАНИХМЕ ДИНАМО МОСКВА, ШАХТЬОР ДОНЕЦК, ЛЕВЕРКУЗЕН И ПАРМА. БИХМЕ ЛИВЪРПУЛ НА АНФИЙЛД И ЮВЕНТУС. ДА ЗА ОТБОР ОТ КАЛИБЪРА НА ЦСКА ТОВА НЕ Е ДОСТАТЪЧНО, НО ДОРИ И В ТЕЯ 20 ГОДИНИ ИМАМЕ КЪДЕ КЪДЕ ПОВЕЧЕ УСПЕХИ ОТ ВАС! ВАШЕТО УЧАСТИЕ В ШЛ, АКО ГО БРОИТЕ ЗА УСПЕХ, СТЕ СИ ЧИСТИ МАЗОХИСТИ! ВИЕ СТЕ НАЙ-СЛАБИЯ ОТБОР В ИСТОРИЯТА НА ШЛ!!! 1/4 ФИНАЛА ВИ, ДЕТО ТОЛКОВА МУ СЕ РАДВАТЕ ДОЙДЕ НЕ СЛЕД ПОБЕДИ НАД МИЛАН, АЯКС, ЛИВЪРПУЛ И ЮВЕНТУС, А НАД РАЗПРОДАДЕНАТА ПЕТЪРЖАЛКА, ИЗПАДАЩИЯ УДИНЕЗЕ И КЛАСИРАЛАТА СЕ МАРСИЛИЯ... УСЕЩАШ ЛИ РАЗЛИКАТА?! ВИЕ ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 5 ГОДИНИ ИМАТЕ 22 ЗАГУБИ В ЕВРОПА! БЕЗ АНАЛОГ СТЕ В СВЕТА! ТОВА Е СУПЕР АНТИ-РЕКОРД! НЕ ЗНАМ ДАЛИ ГО ОСЪЗНАВАШ?!
ВИЕ СТЕ НАЙ-СЛАБИЯ ОТБОР В 20-...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 22:34. |
ВИЕ СТЕ НАЙ-СЛАБИЯ ОТБОР В 20-ГОДИШНАТА ИСТОРИЯ НА ШЛ. 113 ОТ 113 ??????????!!!!!

Xaide be, evroidiot. GLUPOSTI NA TARKALETA !!! KAKVA 20 GODICHNA ISTORIA BE EVROIDIOT ? A NAI SLABIA OTBOR NE E LI DINAMO KIEV PO SLU4AINOST ?


EVROIDIOTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ЕВРОИДИОТЧЕ ИЛИ ЕЛ ДЕБИЛ, КАКТ...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 00:44. |
ЕВРОИДИОТЧЕ ИЛИ ЕЛ ДЕБИЛ, КАКТО ПРЕДПОЧИТАШ... ПЪРВО СИГУРНО ИМАШ ПРЕДВИД СПАРТАК МОСКВА... ДА ТЕ ИМАТ ПО СЛАБ РЕЗУЛТАТА ОТ ВАШИЯ, НО ТУК ИДВА МАЛКАТА ПОДРОБНОТСТ, ЧЕ СПАРТАК МОСКВА ЗА РАЗЛИКА ОТ ГОВЕДАТА СА УЧАСТВАЛИ МНОГО ПЪТИ В ШЛ И ИМАТ И ПОБЕДИ ИМАТ И КЛАСИРАНИЯ... А ЕВРОИДИОТИТЕ ОТ ВСИЧКИ ОТБОРЧЕТА УЧАСТВАЛИ НЯКОГА В ШЛ ИМАТ 0 ТОЧКИ. ИМА ОЩЕ НЯКОЛКО ТАКИВА. НО ЕВРОИДИОТИТЕ СА С НАЙ-ЛОШАТА ГОЛОВА РАЗЛИКА ОТ ВСИЧКИ! ТОЕСТ СА 113 ОТ 113. СЕГА РАЗБРА ЛИ МАЛОУМНИКО?
AIDE BE, A Q KAJI ZA TEZI KOIT...
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 01:32. |
AIDE BE, A Q KAJI ZA TEZI KOITO NIKOGA NE SA U4ASTVALI ???? XA XA XA XA EVROIDIOTIIIII
SIN NASRAN MANGAL,PEDAL I LEPI...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 19:37. |
SIN NASRAN MANGAL,PEDAL I LEPILAR KUR I KOV4EG ZA RODITELITE TI KLOSHARSKI I SUPER EVROIDIOTA LEFSKI-SELSKI=SRAM I POZOR ZA BALGARIIIA!!!XAXAXAXAXAXAXAXAXA
КОМУНИСТИЧЕСКО ОТРОЧЕ СИ ТИ ЖМУЛЬО СТАНКОВ
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 19:04. |
КОЙ КОМУНИСТ Е КАРАЛ ПОСЛЕДЕН МОДЕЛ АЛФА РОМЕО ЗА ГОДИНАТА СИ ПРЕЗ 70-ТЕ,ЕДИН Е БИЛ САМО В БЪЛГАРИЯ-ЕДИН КОМУНИСТ ОТ ПОДУЕНЕ
ГУНДЬО-КОМУНЯГАТА?...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 19:20. |
ГУНДЬО-КОМУНЯГАТА?
Няма нищо лошо
Изпратено от aivano на 29 януари 2010 18:31. |
Леске бяха на лагери в чифутия благодарение на Чорните пари,ама и той като видя с какъв гнилоч се е захванал се отдръпна,пък ивече освен мафията го търси и Интерпол
В това няма нищо лошо
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 18:14. |
И като изпадне подуенското тим4е във В група - В това няма нищо лошо !
Абе рогато тъпо говедо, ВЕЧЕ Щ...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 17:24. |
Абе рогато тъпо говедо, ВЕЧЕ ЩЕ БЪДЕ?! Ебати изречението! Тъпа рогата крава!
Айде бе...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 17:18. |
Личи си, че перото е държано от копито, а не от ръка. Оттам и "умозаключенията", че видите ли Уефски бил репресиран по време на соца. Хайде де! И ние сме живяли в това време и помним, че както ЦСКА бе отбор на Министерството на отбраната, така и Уефски бе отбор на МИНИСТЕРСТВОТО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ. Така и двата отбора се облагодетелстваха от това си положение.
И не очаквай от Батков или всякой друг да излезе и да си признае, че няма пари за футбол. Просто ще мълчи като комунист на разпит. Защо като? Да не би Станишев, Жан Виденов или Луканов да си признаха, че водят държавата към банкрут? Или Георги Марков си призна, че е агент на комунистическата ДС с псевдоним Николай? Когато ползвахте крадени от мутри и мафиоти пари не протестирахте, защото с тях купувахте съдии, мачове и цели отбори. Сега, когато ББ ви натисна и ви спря кранчето, какво стана?
Агент Гоце не дава ли аванти, а Боратчо? Май не дава. Той ходи на лов, но за разлика от теб убива, кога козел, кога сърна, кога олигарх. Да не е дошъл и твоя ред? Разбира се не буквално убийство, а финансово.
Ти не знам в къв соц си живурк...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 22:58. |
Ти не знам в къв соц си живуркал, но отборът на властта не беше Левски София. Имайте малко себеуважение, стига се оставяхте ГА да ви прави мозъчни клизми!
Хай сиктир, бе!
Изпратено от Анонимен на 30 януари 2010 14:50. |
А кой беше отборът на власта? Сигурно Черноломец Попово или Чардафон-Орловец Габрово или може би Велбъжд Кюстендил? На колко отбора в България бе позволено да имат треньор чужденец тогава? Да си чувал за Рудолф Витлачил? Как ще стане тази работа, ако не си на ти с власта?
КАТО СЕКНЕ КРАНЧЕТО НА МРЪСНИТ...
Изпратено от Анонимен на 29 януари 2010 17:18. |
КАТО СЕКНЕ КРАНЧЕТО НА МРЪСНИТЕ ПАРИ ОТ КОМУНИСТИЧЕСКО-ЕВРЕЙСКАТА МАФИЯ, ТАКА СТАВА!
Автори

don balon

donbalon.eu@donbalon.eu

Lifestyle

Фенка на Саутхямптън отново показа най-красивия естествен бюст

Луси Пиндер пак разгорещи феновете си по целия свят

Интервю

Юсейн Болт: Може никога да не бягам толкова бързо

"Важно е да спечеля, а не да правя рекорди", признава Мълнията

Печат

24 Часа: Излетяха за “Хийтроу”, пристигнаха на “Гетуик”

Наско: Положения ще имаме, дано този път да вкарваме

Начало | Коментари | Интервю | Lifestyle | Печат | Shots | Фен зона | Анкета | За нас | Контакти | Реклама
Copyright © 2010 www.donbalon.eu
Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на ДонБалон, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само при условие, че се посочи източника и се добави линк към www.donbalon.eu. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.